Thursday, March 1, 2012

holidays!!

22nd jan 2011
hve been dropped at the Klang's bus station...ticketed to besut!!..yeay~

23rd jan 2011
safely arrived..MR. Fiance drive me home..tq dear~

yeay~!!its a lovely holiday!! yeay!!!!
mmm...start to mr holiday..
went to Machang with Mr.F, meeting with friend of mine..bla bla blaa...
then..we went to the beach..eating jagung bakar together..sweet..(>_<)..but i forgot to snap some picture of it.. :(.. then pusing2..melalut ntah kemane jalan nye..o!!forgot..mm..tringin nak makan megi ketam yang sedap tu!!!huhu..Mr.F ckp.."xboley laa...da janji kan??"..~yelaaaa~.....erk..

after half day trip..(trip ke..??)..hehe..xdela..
kitorang ad invitation for wedding ceremony..get home..tukar baju..ya!wear "pink" kurung moden dat day...o my!!!i look chubby..errkkk..~xkesala..huhu..after eating...
borak borak..balek..then Mr.F got an urgent call from his frens..
innalillah...ade excident...Mr. F rushing..i?? i ikot..hehe...
but luckily...alhamdulillah..xde pape..
just broken arms..and his fren preggy wife's also get her arms injured..
baby is ok.. :) ... laa...hahaha...
waiting almost an hour to settle down..
im soooo tired dat day...but its ok..sendiri yang nak pergi kan..weekkk..haha..

its 5.oo o' clock... Mr. F dropped me home...then he go..tq darl~.. :)..
widout changing cloth...i sleep la..tired tired tired sangat..hehe..
what!!! less 10 minutes b4 azan Maghrib...my aunt kejut.."kakak..bangun..."
tq...uuurrrggghh..its hard to open my eyes....
fil like haaaa...kepale i berat..wat is going on....
i touch my forehead...o'oooo...its hot..really hot...:(
huhhh...having fever..... for 3 days..

yaaa....3 days duduk rumah..i cudn't get up...
luckily..Mr.F come everyday..just to make sure that i'm okay....
he keep accompany me along my gloomy day..watching movies together..
but my temperature maken naek..o mine...
3rd day..dipakse ke klinik...
more than 1 hour waiting dat night ..lamenye....
i duduk di luar klinik..wit him..coz i cant even stand up sendiri lorr...
peningnyeee~..<3

waiting n keep waiting...fil like..urrgghh..
suddenly i fil like im not having fever daa~sejukkk....
then my name was called...the doc' check..then he said..ok je..
mane x ok nye doc'..dr 40'c jd 37..haisshhh..tgu nye asal..
then he giv his nurse my medical description...
panjangnye dy tulis..o no!!!!!!

errkkk..banyak nye ubat i have to telan...errrkkk
demam..selseme..lelah?? :O....kahak...antibiotik..batok jugak..
banyak x?penat nk makan..nak ubat air boley x?i hate pillss....susah r nak telan
hahahha...yelaaa..yelaa..pil pon pil laa....

a week with nanny, unty, cousins..Mr.F..tq all...
but then daddy n mummy call..kakak bile nak balek?
oooppsss....yaa...kakak balek dlm esok luse..
xlarat nak jalan jauh...macam la ko jalan kaki kan ....haha..
last day with them at kampung..~

Mr.F worry bout me..dun worry darl..im okay daa..
tq for sending me to the bus station...
tq for treat me well..n your warmth heart...
tq nanny for massage me on my hard day..x hard sgt laaa...
tq unty for good cooks..hehe..gemok i balek kampong..huahauhauhaa..
tq cousins for letting me 'bebel' kat u all tiap ari..haha..except my fever's day..
hahahaa..yaa...nak gerak balek da..babai kampong..nanti i balek lagi ye..
bye sume..<3..will miss u all a lot...<3

da sampai kuantan...a day i fil like ok..
after a week..im boreddd!!!xde kawan...huhu
adek skola..tdo makan tido makan...bla bla blaa..
2nd week...mummy have to be admitted to the hospital...
got sumting to settle..hope she's ok..
love u mummy....
after my mom kua ward...yeay~she's ok..:)..relieved..
i make up my mind to balek shah alam..
to work..aaa...yeeaa...have to..mencari sesuap nasi..errrkk..haha
til now..im working..hehe..

dats all dude..its about my holidays..how bout u???
wanna share sumting..?
hahaha...ok bye..c u later...~
lots of luv~
~~me~~

No comments: