Monday, August 23, 2010

CaLm + cOmFy = ReLIeVeD...(^_^)

cHuCcK~!..salam...~
Hi....evrytinks better now~~huhh...wat a tough n hard situation it was...now im ok wit it..
filing much better..n..tq for my dearie fren '"..a'an.."..for comfy me n frankly help me thru dis probby..mmm..wat else to do huh??..not only for a'an..but also all my beloved fren who readily spend their minutes to calm me.."I LOVE U ALLS.."~

hmmm..(while scratching my pointed nose..hohohoo..concious..)..dunno wat to say now...i'l write later la..perhaps so..daa..~

hi again...~hihi..
kdg2 tu..ase plek ngn guys 82ly..u noe y??
let me story u olls keyh...
gni la...sape2 yg ade bf diluar sane tu...ade x bf korg penah ckp.."syg..lau ade pape nk story,gtw je keyh..jgn simpan2..x elok.."...ader??
hahaha..slalu je ase nk tergelak bile tingat mende2 cm tuh...when it comes to a prob..then guy will said..."later,u dont have to tell me...ok..??its annoyin.."..huhhh..how come???uurrgghh...such a weirdo sumtimes....
as a girl being...we...r readily sacrificed ourselvez..(sumtimes..)..yela..ne xnye...bile kitowg ni cite...disuruhnye senyap,simpan..tp bile xcte..ckp kitowg ni suke secret2...haaa....dr situla timbulnye jeles..ta puas aty..marah...cam org kurg kaseh syg tu...uurrgghh...
bile da jadik camtu...sape xmakan dalam???cube cakap?haa....ade gak cases..acheeehh....(cases la plak)...dimane...si laki2 tu da start wat assumption buwokz2 kat si pompuan...ade org laen la...da borim la...e2 la..ini laa...haaa...yg tu ta suke je nak mendengar tuh...haaaiisshh...serabot pale otap taw...kdg tu ase nk amek tukul..ketuk je...kan gurls...hehehhee...tp nk wt cne...syg punye sal...hmmmm...syg ke??

No comments: